Tuesday, November 22, 2011

BOwling.....kerja gila

bowling.jpg

Semalam tak tahu apa yang merasuk aku.....sampai 6 games aku main. YA ALLAH, penat giler.....sampai nak terjatuh peranakan aku....training untuk tournament hari Sabtu ni....Patah riuk pinggang ku..nak relai satu badan rasanya.....penat tak terkira..

Tak kisah la...semangat kesukanan punya pasal...aku redah jer...hehhehe....kelakar betul...flat tak ingat.....kalu ada bantal ngan tilam confirm aku zzzzzzzzz......tapi yang kelakar ngan tak senonohnya dah tau penat macam tu...boleh plak aku layan transformer nagan laki aku....memang tak sedar diri betul aku ni.....

Resultnya aku nyaris terlambat tadi.....gila betul...tak pernah dibuat aku..anak aku yang nak dihantar umah babysitter tadi boleh tak mandi ngan tak berseluar...kelakar betul...lain kali tak boleh buat macam tu la.....habis...lambat...semua kerja tak menjadi....macam mana nak jadi ibu yang mithali kan....

Doakan aku tak memalukan diri sendiri hujung minggu ni yer...jenuh training seminggu ni....harap2 berbaloi la usaha aku berlatih....hehhehe...malu giler kan....tapi layan jer la..mana tau pas ni aku dah tak jadi wakil for company lagi kan.....yang penting tu semua part of pengalaman hidup aku... :)

Teruskan berusaha bersungguh-sungguh izan.......

You can do iT


p/s : entah apa aku mengarut pagi ni.....hehehhe

No comments:

Post a Comment