Tuesday, November 22, 2011

JUMpA AKhiRNya.... my dear http://alkisahceritera.blogspot.com

Sedih giler....aku sebenarnya dah terhilang aku punya blog ni...heheh....terlupa cam ner nak log in..pakai email apa?...yang sebenarnya....blog ni aku buat lepas aku bersalin......masa tu aku memang kuat lupa...horman masa mengandung tak habis lagi...huhuu....memang parah betul....ni baru aku berjaya dalam percubaan aku......

dalam rindu nak blogging ni.....ada aku bukak blog yang lain...but, frankly speaking....it's just not as special as our first blog.....miss this blog so much.....just because my 1st blog.....

yeah......aku boleh terus dan terus upload n tambah apa yang aku nak tambah.....hehhehe.....actually aku memang suka mengarut...merapu...meraban ...n berangan...hehheeh.....

hope fully.....my blog will always be remembered.......hhheehhe..






No comments:

Post a Comment